24 Maj 2025 17:58
BIP
Szkoła online
Szkoły ponadpodstawowe
Kuratorium Oświaty
O szkole

Dla sześciolatków

Kontakt

Historia szkoły

Osiągnięcia uczniów

Informacje dla rodziców

Kadra szkoły

Uczniowie

Rada Rodziców

Samorząd Uczniowski

Statut szkoły

Nasze archiwum

Nasze projekty

Nasze osiągnięcia
Losowa Fotka
Projekty unijne




Ankieta
Jaką ocenę wystawisz nowej stronie?

6

5

4

3

2

1

OGÓLNOPOLSKI TURNIEJ WIEDZY POŻARNICZEJ
OGÓLNOPOLSKI TURNIEJ WIEDZY  POŻARNICZEJ

27 marca w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Tarnowskiej odbyły  się eliminacje gminne Ogólnopolskiego Turnieju Wiedzy Pożarniczej „Młodzież zapobiega pożarom” dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych.

W eliminacjach wzięli udział uczniowie z   7 szkół. Turniej odbył się  pod patronatem Burmistrza Dąbrowy Tarnowskiej pana Krzysztofa Kaczmarskiego.

Ogólnopolski Turniej Wiedzy Pożarniczej ma on na celu popularyzowanie przepisów przeciwpożarowych, kształtowanie umiejętności z zakresu ekologii, ochrony ludności i ratownictwa. Służy on popularyzowaniu wśród dzieci znajomości zasad postępowania na wypadek pożaru, organizacji ochrony przeciwpożarowej oraz historii i  tradycji ZOSP i PSP.

Naszą szkołę  w eliminacjach gminnych reprezentowało 3 uczniów:

  1. Joanna Foszcz – klasa 8
  2. Wiktor Wybraniec – klasa 7
  3. Hubert Świerczek –  klasa 7

Wiktor Wybraniec zajął III miejsce w eliminacjach gminnych

Gratulujemy uczniom wysokich wyników.

Do Turnieju Wiedzy Pożarniczej przygotowywała uczniów pani Bernadeta Pabian.

Oprac.: Bernadeta Pabian

Ekologicznie powitanie wiosny
Ekologicznie powitanie wiosny

21 marca br. postanowiliśmy powitać wiosnę i przepędzić zimową aurę ekologicznie.

Uczniowie klasy IV przygotowali piękna i ciekawą część artystyczną pt. „Kocham…Lubię…Szanuję…Dbam o Ziemię!”. Była to pantomima ekologiczna, w której przyroda wygrywa walkę z zanieczyszczeniami cywilizacji.

Pantomima została przygotowana pod kierunkiem pani Anny Wolak i pani Iwony Tańskiej.

Jak na wiosnę przystało, nie mogło zabraknąć żabek i bocianów. Uczniowie klasy III zatańczyli do piosenki Africa Simone pt. „Hafanana”.

Następnie uczniowie klasy VII w walce o czyste powietrze  przygotowali ciekawy film edukacyjny pt. „Smog”, w którym ukazali  zagrożenia dla zdrowia człowieka, negatywny wpływ zanieczyszczonego powietrza na zwierzęta i rośliny oraz przygotowali  hasła antysmogowe, które zaprezentowali całej społeczności szkolnej.

Program został  powtórzony  na spotkaniu z rodzicami.

Interesującą prelekcję nt. smogu wygłosił zaproszony na zebranie  Eko-doradca z Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej pan Szymon Lichorobiec. Zwrócił w niej  uwagę na fakt, że najtrudniejsza jest zmiana sposobu myślenia o zanieczyszczeniu powietrza.  Pan Ekodoradca przypomniał, że Urząd Miasta prowadził projekt wymiany pieców węglowych na gazowe i jest to najlepszy sposób na poprawę stanu powietrza w gminie.

Wyrażamy przekonanie, że wszystkie  działania antysmogowe przyniosą wymierne efekty w naszym otoczeniu.

Opracowanie: Renata Sojka

Rekolekcje wielkopostne dla uczniów
Rekolekcje wielkopostne dla uczniów

W dniach 1-3 kwietnia zorganizowane będą rekolekcje wielkopostne dla uczniów.

Poniżej organizacja zajęć szkolnych i spotkań w kościele:

1. poniedziałek – 2 pierwsze lekcje i nauka rekolekcyjna;

2. wtorek wolny od zajęć edukacyjnych – nauka rekolekcyjna o godzinie 14:00;

3. środa – 2 pierwsze lekcje i nauka rekolekcyjna.

W kościele uczniowie przebywają pod opieką wychowawców i nauczycieli.

Ekologiczny pokaz mody
Ekologiczny pokaz mody

21 marca odbył się  pokaz mody ekologicznej, który od lat cieszy się dużą popularnością w naszej szkole.

Uczniowie wykonali stroje z różnych materiałów - przeznaczonych do recyklingu tj. worki foliowe, gazety, nakrętki, plastikowe kubki, torebki foliowe.

Do konkursu zgłosiło się 20 uczniów z klas I-VIII,  którzy wykazali się dużą pomysłowością i oryginalnością wykonanych strojów. Podczas ekologicznej rewii podziwialiśmy suknie wieczorowe, kreacje wizytowe, strój Napoleona, strażaka.

Eko-modelki zachwyciły JURY  oraz  zgromadzoną publiczność.  Największe brawa otrzymał uczeń klasy I Samuel Warzecha, który na wybiegu zaprezentował jako zawodowy strażak z maską i butlą tlenową.

Jury w składzie: p. Dorota Grzesik p. Ewa Kijowska, p. Iwona Tańska miało poważny problem z wyłonieniem  zwycięzców  konkursu, ponieważ wszystkie stroje były piękne oraz ciekawie zaprezentowane.

Ostatecznie zwycięzcami okazali się:

I miejsce Samuel Warzecha klasa I

I miejsce Martyna Żurawska klasa III

I miejsce Martyna Sitko klasa IV

I miejsce Zuzanna Kawa klasa IV

I miejsce Andrzej Michalczyk klasa VIII

II miejsce Maja Żelazny klasa I

II miejsce Julia Białkowska klasa VI

III miejsce Nikola Szlosek klasa III

III miejsce Klaudia Czerwińska klasa IV

Ta piękna rewia Eko-mody na długo pozostanie w pamięci tych, którzy mogli ją podziwiać! 

OPRACOWANIE: Renata Sojka- koordynator d/s. ekologii w szkole

XXI Powiatowy Konkurs Recytatorski im. Marii Kozaczkowej
XXI Powiatowy Konkurs Recytatorski im. Marii Kozaczkowej
19 marca w Miejskiej Bibliotece Publicznej odbył się XXI Powiatowy Konkurs Recytatorski im. Marii Kozaczkowej.
Naszą szkołę, w tym konkursie, reprezentowało dwoje uczniów: Mateusz Wójcik z klasy III oraz uczennica V klasy - Emilka Wątroba, która otrzymała nagrodę za wyróżnienie.
Mimo, że żaden z naszych uczniów nie stanął na podium, jesteśmy z nich bardzo dumni.
Wiemy ile pracy włożyli w przygotowania do tego konkursu i za to im serdecznie dziękujemy!
Opracowanie: Roksana Kaczówka
Konkurs na logo przedsięwzięć realizowanych w szkolnej bibliotece
Konkurs na logo przedsięwzięć realizowanych w szkolnej bibliotece

Biblioteka szkolna ogłasza konkurs na logo przedsięwzięć realizowanych w szkolnej bibliotece.

Cele Konkursu:

  1. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego znaku graficznego (logo) konkursu Eksperta baśniowego dla uczniów klas I – III, konkursu w ramach Zafascynowani czytaniem dla uczniów klas IV – VI i przedsięwzięć realizowanych w szkolnej bibliotece.
  2. Zaangażowanie szkolnej społeczności do działań na rzecz szkolnej biblioteki.

Założenia ogólne:

  1. Projekty plastyczne – płaskie należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.
  2. Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt, nigdzie wcześniej nie publikowany.
  3. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.

Zasady udziału w Konkursie:

  1. Udział w konkursie jest całkowicie dobrowolny.
  2. Każdy uczestnik może przedstawić tylko jeden projekt.
  3. Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Organizatora.

Uczestnicy:

  1. Konkurs ma charakter szkolny i jest adresowany do uczniów naszej szkoły.
  2. Do konkursu mogą przystąpić osoby, które zapoznały się z regulaminem i zaakceptowały go.

Forma prezentacji pracy konkursowej:

  1. Projekt znaku graficznego (logo) powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania: reklama, Internet, zaproszenia, dokumentacja i inne.
  2. Prace można wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych.
  3. Projekty muszą spełniać następujące warunki:  na formacie A4 - o wymiarach minimum 20 cm na 20 cm.
  4. Logo winno charakteryzować się następującymi cechami:  być czytelne i łatwe do zapamiętania,  być łatwo identyfikowane z naszą szkołą, może zawierać nazwę szkoły.
  5. Logo powinno zawierać kolory i być proste pod względem graficznym.

 Miejsce i termin składania projektów:

  1. Projekty prosimy składać w estetycznej formie, w foliowej koszulce opatrzonej hasłem („Konkurs na znak graficzny przedsięwzięć realizowanych w szkolnej bibliotece do szkolnej biblioteki. Imię, nazwisko i klasę autora należy zamiesić na osobnej kartce).

 Terminarz:

  1. Konkurs rozpoczyna się dnia 21.03.2019r.
  2. Projekty należy dostarczyć do siedziby Organizatora do dnia 05. 04. 2019r.
  3. Wyniki zostaną opublikowane na stronie internetowej do dnia: 10.04.2019 r.

Rozstrzygnięcie Konkursu:

  1. Propozycje oceni wg ustalonej punktacji Komisja Konkursowa powołana przez dyrektora, w składzie:  dyrektor, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciel plastyki, losowo wybrany uczeń z klasy III. 
  2. Spośród zgłoszonych do konkursu propozycji Komisja wybierze jedną, która zostanie następnie wykorzystana przez szkołę do celów identyfikacyjnych konkursów szkolnej biblioteki.
  3. Komisja podejmuje decyzję o wyłonieniu zwycięzcy większością głosów.
  4. Decyzja Komisji jest ostateczna i nieodwołalna.
  5. Organizator zastrzega sobie prawa zmodyfikowania zgłoszonej propozycji lub połączenia dwóch lub więcej propozycji.

Zapraszamy do udziału – NAGRODY czekają!

Świąteczne Kartki Dobroczynne Stowarzyszenia SURSUM CORDA
Świąteczne Kartki Dobroczynne Stowarzyszenia SURSUM CORDA

W tym tygodniu -  na długich przerwach - będzie można nabyć - Świąteczne Kartki Dobroczynne Stowarzyszenia SURSUM CORDA.

Koszt kartki i koperty  to  jedyne 2 zł.

Kartki będą także w sprzedaży podczas spotkania z Rodzicami we wtorek 21. 03 -o czym prosimy poinformować wszystkich rodziców.

Kampanię charytatywną koordynuje biblioteka szkolna we współpracy z uczennicami Szkolnego Klubu Wolontariatu /Natalia Kijak i Julia Czerwińska/.

Dziennik elektroniczny
Jadłospis
RODO
Dokumenty szkolne
NASZ PATRON
Pieśń szkoły
CIEKAWSCY
Nasz nowy projekt
Przetłumacz stronę

Kalendarz
Po Wt śr Cz Pi So Ni
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
Urodziny Urodziny:
Atlas Szkoły z klasą 2.0
Uczestniczymy







Wygenerowano w sekund: 0.06 51,668,423 unikalnych wizyt